Brand in Veen door een frietpan

Foto: Pixabay
17 september 2018, 17:49
Verlopen

VEEN - Zondag heeft aan de Hubertus Schreuderhof in Veen brand gewoed in een garage.

De brand was ontstaan door een frietpan. De garage raakte flink beschadigd door de brand. Ook de veldfietsen in de garage liepen schade op.

De brandweer controleerde ook het dak om te zien of de brand daar schade aan had gericht. De garage moest worden geventileerd. Er raakte niemand gewond.

Advertentie

Ook adverteren?

 

Zelf nieuws doorgeven? Tip onze nieuwsredactie.

Stuur jouw persbericht of informatie naar redactie@radioafm.nl