Bibliotheek helpt bij digitale overheidsvragen

Foto: Archief
6 juli 2021, 21:36
Verlopen

REGIO - Heeft u vragen over het digitaal regelen van overheidszaken? De Bibliotheek helpt u verder.

Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die u zelf online moet regelen. Het aanvragen van een AOW-uitkering, het indienen van uw belastingaangifte of het verlengen van uw rijbewijs. Het is fijn als iemand u hierbij op weg helpt. U kunt daarom met vragen over de digitale overheid terecht bij het spreekuur van het Informatiepunt Digitale Overheid van de Bibliotheek CultuurPuntAltena.

U kunt u bij de Bibliotheek ook aanmelden voor computercursussen. De Bibliotheek werkt hiervoor samen met Seniorweb Land van Heusden en Altena. Iedereen is van harte welkom en de hulp is gratis. Wilt u weten wat het Informatiepunt Digitale Overheid voor u kan betekenen? Kijk dan voor meer informatie op bibliotheekaltena.nl/ido of bel naar (085) 040 11 63.

 

Zelf nieuws doorgeven? Tip onze nieuwsredactie.

Stuur jouw persbericht of informatie naar redactie@radioafm.nl