Brand in woning door kortsluiting in de koelkast

Foto: Pixabay
25 juli 2018, 12:17
Verlopen

ANDEL - Dinsdagochtend rond 7:45 uur is in een woning aan de Burgemeester van de Schansstraat in Andel brand uitgebroken.

De brand ontstond door kortsluiting in de koelkast die in de bijkeuken stond. Op dat moment was er niemand aanwezig in de woning. De brand veroorzaakte flinke rookontwikkeling en daarmee behoorlijk wat schade.

De brandweer was alert omdat het een woning met een rieten kap betrof. De bewoners zijn opgevangen bij de buren. Om 8.00 uur werd het sein brandmeester gegeven en is de woning vrijgegeven.

Advertentie

Ook adverteren?

 

Zelf nieuws doorgeven? Tip onze nieuwsredactie.

Stuur jouw persbericht of informatie naar redactie@radioafm.nl